Efektyviai planuosi ir administruosi vadovo darbotvarkę;
Valdysi vadovui adresuotos vidinės ir išorinės informacijos srautus;
Tarpininkausi užtikrinant sklandžią komunikaciją;
Pagal savo kompetenciją kontroliuosi vadovui pasirašyti teikiamų dokumentų formą, turinį, terminus;
Rengsi įvairaus pobūdžio raštus, ataskaitas;
Susiderinus deleguosi užduotis atsakingiems darbuotojams ir kontroliuosi vykdymo terminus;
Atliksi pavestas vienkartines užduotis.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis universitetinis išsilavinimas (verslo administravimo, vadybos ar kita pan. sritis);
Mažiausiai 2-3 m. sėkminga administratorės (-iaus) darbo patirtis;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Anglų kalbos mokėjimas, rusų kalbos mokėjimas (privalumas);
Raštvedybos bei verslo etiketo išmanymas;
Labai geri bendravimo įgūdžiai, diplomatiškumas, greita orientacija, darbo laiko planavimas, gebėjimas nustatyti prioritetus;
Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Tobulėjimo ir karjeros galimybes įmonių grupėje;
Draugišką, bendraujančią, profesionalią komandą, kuri yra mūsų sėkmės pagrindas;
Nelaimingų atsitikimų ir sveikatos draudimus;
Patrauklias nuolaidas bei pasiūlymus, perkant Kesko Senukų ir partnerių parduotuvėse;