UAB "Auteks" – tai 15 metų tarptautinėje rinkoje veikianti transporto paslaugų įmonė, kurios pagrindinė veiklos sritis – logistika, automobilių transportavimas autovežiais visoje Europoje.
Šiuo metu plečiame savo veiklą ir prie komandos kviečiame prisijungti biuro administratorių (-ę).
Darbo pobūdis:
Biuro veiklos organizavimas, svečių pasitikimas, reikalingų biurui priemonių bei paslaugų užsakymas
Elektroninės ir popierinės korespondencijos administravimas
Įmonės dokumentų (raštų, sutarčių ir kt.) rengimas
Darbas su įmonės el. sistemomis: dokumentų apdorojimas, patalpinimas apskaitos programoje, archyvavimas
Pagalba organizuojant įmonės renginius, šventes
Kitos administracinės bei organizacinės užduotys
Mes tikimės, kad tu:
Turi daugiau nei 1 metų administracinio darbo patirtį
Puikiai moki anglų kalbą (rusų kalbos mokėjimas - privalumas)
Turi puikius organizacinius ir planavimo įgūdžius
Išmanai dokumentų rengimą bei turi gerus kompiuterinius įgūdžius
Esi komunikabilus (-i), iniciatyvus(-i) ir atsakingas (-a)
Mes siūlome:
Dinamišką ir įdomų darbą nuolat augančioje įmonėje
Draugiškus kolegas, kurie padės perprasti darbo subtilybes ir įmonės vidinę kultūrą
Įtraukiančias komandos formavimo veiklas (vasaros, žiemos renginius, penktadienio pietus ir kt.)
Metinius bonusus
Atlyginimas
900-1000 €/mėn. į rankas
Konkretus atlyginimas priklausys nuo turimos darbo patirties bei įgūdžių.
UAB „Auteks“
UAB „Auteks" – tai patikima, stabiliai dirbanti transporto paslaugų įmonė, kuri per savo veiklos metus sparčiai išplėtė paslaugų mastą, užsitikrino nuolatinių klientų bei partnerių pasitikėjimą.