Ieškote darbo biuro administravimo srityje;
Turite panašaus darbo patirties arba pasiryžęs (-usi) mokytis;
Norite tapti puikios komandos dalimi ir siela;
Šis pasiūlymas skirtas Jums.
Prisijungęs (-usi) prie mūsų komandos, Jūs būsite atsakingas (-a) už:
Biuro darbo organizavimą;
Korespondencijos ir dokumentų valdymą;
Bendravimą su klientais ir įmonės svečiais;
Informacijos valdymą ir ataskaitų formavimą;
Bendradarbiavimą su kolegoms, pagalbą vadovams bei komandai.
Mes tikimės kad Jūs:
Turite gerus bendravimo įgūdžius;
Kalbate anglų kalba;
Turite vokiečių kalbos pagrindus ar norite tobulinti šios kalbos įgūdžius;
Esate kruopštus (-i) ir pasižymite analitiniais gebėjimais;
Dirbate MS office programomis.
Atlyginimas
Nuo 800 €/mėn. į rankas
UAB „Hermes Asset Management“
"Hermes Asset Management"
Ilgametę patirtį logistikos srityje turinti tarptautinė kompanija, teikianti automobilių gabenimo keliais, ekspedicijos ir krovininių transporto priemonių serviso paslaugas.