Asistuoti bendrovės vadovui prižiūrint darbotvarkę bei vykdyti kitas pavestas užduotis
Dalyvauti bendrovės vadovų susitikimuose, protokoluoti, administruoti ir/ar pagal poreikį susisteminti susirinkimams reikiamą informaciją
Organizuoti ar dalyvauti organizuojant vidinius bendrovės renginius bei vadovo susitikimus
Užtikrinti sklandžią vidinės komunikacijos sklaidą
Rinkti, analizuoti ir sisteminti informaciją, susijusią su vadovo pavedimais, teikti rekomendacijas, pasiūlymus veiklos koordinavimo tobulinimui
Dalyvauti su darbo aplinkos gerinimu / palaikymu susijusiuose projektuose bei iniciatyvose
Prižiūrėti bendrovės vidaus dokumentų administravimo sistemą
Rūpintis biuro priežiūra, užsakyti biurui reikiamas prekes, paslaugas
Administruoti priskirtas sutartis
Savo kompetencijos ribose rengti ataskaitas, pristatymus, procesus, taisykles, rekomendacijas bei teisės aktus
Prižiūrėti ir koordinuoti korporatyvinių paslaugų lygio atitikimą bendrovės interesams
Koordinuoti ir dalyvauti rengiant korporatyvinius veiklos procesus, susijusius su bendrovės veikla, atsakomybėmis ir funkcijomis
Užtikrinti sklandų, operatyvų informacijos pateikimą bendrovės vadovams
Jūsų kompetencijos ir patirtis
Aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina vadybos/socialinių mokslų ar verslo administravimo srityje)
Ne mažesnė nei 2 metų patirtis dirbant įmonės vadovo padėjėja (-u)/asistentu (-e) arba administravimo srityje
Gebėjimas operatyviai spręsti problemas, sisteminti informaciją, greita orientacija, patirtis dirbant su konfidencialia informacija
Geri bendravimo įgūdžiai, pro-aktyvumas, lyderystė
Komforto jausmas dirbant su vadovais
Organizaciniai ir administraciniai gebėjimai, iniciatyvumas, komunikabilumas, atsakingumas, kruopštumas
Gebėjimas planuoti darbo laiką, dirbti savarankiškai bei komandoje
Raštvedybos, dokumentų rengimo taisyklių išmanymas
Sklandi lietuvių kalba, anglų kalbos įgūdžiai ne mažesniu nei B2 lygiu
Geri darbo Microsoft Office programų paketu įgūdžiai
UAB "LTG Link" savo darbuotojams siūlo
Tapti vienos didžiausių Lietuvos bendrovių komandos dalimi
Dinamišką darbą įmonės pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo
Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes
Komandišką atmosferą, asmeninį ir profesinį tobulėjimą, mokymus ir kvalifikacijos kėlimą
Savanorišką sveikatos draudimą
Galimybę dirbti nuotoliniu būdu
Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų
Na, ir, žinoma, nemokamas keliones traukiniais visoje Lietuvoje
Atlyginimas
1575-2365 €/mėn. neatskaičius mokesčių
„Lietuvos geležinkelių“ grupė
„Lietuvos geležinkeliai“ kuria tvarią Lietuvos ateitį, suteikdami galimybę žmonėms ir kroviniams judėti švariau, efektyviau ir pažangiau. Drauge su dukterinėmis įmonėmis "Lietuvos geležinkeliai" sudaro didžiausią Baltijos šalyse geležinkelių grupę bei vieną svarbiausių darbdavių Lietuvoje. „Lietuvos geležinkeliai“ nėra tiesiog tik transporto bendrovė.
Jos svarba Lietuvai yra strateginė, o įtaka Lietuvos gyvenimui - ypač svari. Tai įpareigoja elgtis atsakingai bei toliaregiškai, imtis iniciatyvos ir siekti naudos Lietuvai. LTG grupę sudaro pagrindinės dukterinės bendrovės: „LTG Infra“, „LTG Cargo“, „LTG Link“, GTC.
LTG yra lygias galimybes puoselėjanti įmonių grupė, atvira visiems kandidatams ir nediskriminuojanti jų lyties, rasės, religijos, orientacijos, amžiaus, negalios ar kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių. Mums svarbūs naujų komandos narių gebėjimai, vertybės ir stipri motyvacija būti komandos dalimi.