Pasirūpinti atvykstančiais svečiais ir klientais, vykdant aptarnavimą gyvai, telefonu ir raštu
Dirbti su pardavimų sistema (išmokysime!)
Ruošti ir pakuoti užsakymus
Vykdyti biuro dokumentų, korespondencijos administravimą
Prižiūrėti biurą, užsakyti biuro veiklai vykti reikalingas priemones
Tvarkyti vidines su biuro administravimu susijusias sistemas
Prisidėti prie sklandaus ofiso gyvenimo ir švenčių organizavimo
Atlikti kitas užduotis, susijusias su biuro ir klientų aptarnavimu
Lūkesčiai būsimam kolegai:
Tikimės, kad:
Turi puikius bendravimo įgūdžius, mėgsti būti tarp žmonių
Gebi kalbėti ir rašyti taisyklinga lietuvių kalba (rusų/anglų kalbos išmanymas - privalumas)
Esi kruopštus (-i), atidus (-i) ir pareigingas (-a)
Pozityviai žiūri į kylančius iššūkius ir greitai mokaisi
Žinai, kad geroms emocijoms sukurti reikia įdėti nemažai darbo
Gali dirbti pilnu etatu (I-IV 08-17, V 08-16 val.)
Mes siūlome:
Galimybę daug ir dažnai dovanoti – turime bonusinę sistemą, perkant „Gera dovana” produktus sau ir artimiesiems
Papildomą sveikatos ir nelaimingų atsitikimų draudimą
Biurą pačiame Vilniaus centre (J. Jasinskio g.), pro kurio langus atsiveria nuostabūs sostinės vaizdai
Įdomų ir dinamiška darbą draugiškoje bei profesionalioje komandoje
Atlygis:
1000-1100 EUR/mėn. (neatskaičius mokesčių) ir papildomai galimi mėnesiniai priedai pagal galiojančią motyvacinę sistemą
MES TAU SIŪLOME:
Darbo ir laisvalaikio balansas
Papildomos apmokamos atostogos
Sveikatingumas
Sveikatos draudimas
Kiti privalumai
Nuolaidos įmonės produkcijai/paslaugoms
Atlyginimas
1000-1100 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Galimi mėnesiniai priedai pagal galiojančią motyvacinę sistemą
UAB „Gera dovana“
„Gera dovana” – dovanų čekių platinimo lyderė Lietuvoje nuo 2007 m., turinti filialus Latvijoje ir Lenkijoje. Mes dovanojame geras emocijas, naujus potyrius, nuostabiai praleistą laiką ir nepakartojamus įspūdžius. Turi idėjų? Įgyvendinkime jas kartu!