Telia

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu Kaune. Atlygis nuo 1390 Eur neatskaičius mokesčių

Kaunas - Telia
DARBO RINKOS LYDERIS 2021
I vieta IT ir telekomunikacijų kategorijoje

Mes esame

Mėgsti bendrauti su žmonėmis? Ieškai dinamiško, nenuobodaus darbo, kuriame galėtum nuolat tobulėti? Jei taip, klientų aptarnavimo specialisto (-ės) telefonu pozicija gali tapti tavo tramplinu į sėkmingą karjerą!


Ar esi pasiruošęs (-usi) pokyčiui?

Klientų aptarnavimo specialistų telefonu tikslas – padėti klientams, pasiūlyti efektyviausių sprendimų jų iššūkiams spręsti ir suteikti geriausią aptarnavimo patirtį, kuri „Telia“ itin svarbi. Čia tavęs laukia ne tik puiki komanda ir vertinga patirtis, bet ir motyvuojanti, rezultatais paremta papildomo atlygio sistema, neturinti lubų.


Gal tai tu?

  • Nuolat sieki užsibrėžtų tikslų ir nori pirmauti bei būti geriausias (-a);
  • Mėgsti bendrauti, spręsti kylančius iššūkius ir ištiesti pagalbos ranką;
  • Tiki, kad išmaniosios technologijos praturtina gyvenimą;
  • Esi pozityvus (-i) ir net į painiausias situacijas žvelgi su optimizmu;


Tavo patirtis ir įgūdžiai:

  • Turi vidurinį išsilavinimą;
  • Taisyklingai rašai ir kalbi lietuviškai;
  • Darbas kompiuteriu tau paprastas kaip 2X2;
  • Patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse bei užsienio kalbų (anglų k., rusų k.) mokėjimas – vertingas privalumas!


Kodėl verta jungtis prie „Telia“?

  • Bazinis atlygis prasideda nuo 840-970 Eur (neatskaičius mokesčių) + mėnesiniai priedai už pardavimus ir kokybę, kurių vidurkis siekia 550 Eur (neatskaičius mokesčių), o dydis – neribojamas, priklausantis nuo turimų kompetencijų ir pasiektų rezultatų;
  • Mokymai tik įsidarbinus;
  • Sėkmingai tapus pažangiu naujoku išmokamas 300 Eur priedas;
  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
  • Nemokamas namų internetas, asmeninis telefonas ir nuolaidos „Telia“ paslaugoms ir prekėms;
  • Lanksčios darbo sąlygos;
  • Papildomi asmeniniai ir profesinio augimo mokymai;
  • Motyvuojanti darbo aplinka ir paslaugūs kolegos.

Tad net jei dar nesi tikras (-a) dėl savo svajonių profesijos, būtent čia gali atrasti save, įgyti praktinių bei teorinių įgūdžių, užmegzti ryšių ir atrasti draugų. Net 80 proc. mūsų skambučių cento vadovų darbą „Telia“ pradėjo būtent klientų aptarnavimo telefonu srityje. Visiškai nesvarbu, kiek tau metų, ar kokia sukaupta patirtis – naujiems įgūdžiams įgyti laikas yra tinkamas visada. Prisijunk prie vienos didžiausių, profesionaliausių ir draugiškiausių komandų Lietuvoje!

Welcome to Telia - let’s make better happen!
DARBO RINKOS LYDERIS 2021
I vieta IT ir telekomunikacijų kategorijoje
Telia

Telia

Everything we do is reflected in our purpose: To reinvent better connected living. That’s how we make a difference for our customers in the big and in the small. That’s how we contribute to the lives and livelihoods where we are present. Our skilled people and partners, innovative technologies and powerful networks are there to make daily life smoother and richer for our customers and help societies and business become more efficient and sustainable. Welcome to Telia, the home of your next big opportunity and a place where everyone can be themselves with equal access to opportunities.
information about Telia
2039
Number of employees
>100 mln. €
Revenue 2021 y.

Вас также может заинтересовать: