Auganti Vilmers komanda į savo kolektyvą kviečia klientų palaikymo vadybininką (-ę)!
Diegdami skaitmenines darbo vietas (ERP sistema MS D365, Lectra Design Concept 3D, PowerBI ir kt.), siekiame tapti tvaria bei socialiai atsakinga įmone, savo produktų krepšelį papildydami išmaniaisiais sprendimais.
Bendradarbiaudami su pasaulyje žinomais dizaineriais, mes kuriame išskirtinio dizaino ir kokybės baldus;
Pastebime ir įvertiname darbuotojų kuriamas naudas bei apdovanojame už išskirtines iniciatyvas;
Įgyvendiname Lean kultūrą, skatiname ir sudarome galimybes darbuotojams augti ir tobulėti;
Siūlome lankstų darbo grafiką bei galimybes dirbti nuotoliniu būdu, esame lankstūs atostogų, laisvadienių klausimu - atsižvelgiame į darbuotojų poreikius;
Siūlome plačias savirealizacijos ir profesinio augimo perspektyvas;
Dovanojame laisvadienius gimtadienio proga bei dideles nuolaidos įmonės produkcijai.
Jei esate ambicingas, nebijantis iššūkių, dinamiškos aplinkos bei atitinkate pozicijai keliamus reikalavimus - mes laukiame Jūsų CV! :)
Jūsų darbo diena – informacijos teikimas telefonu ir elektroniniu paštu klientams ir pardavimų agentams:
- Apie pardavimų užsakymus;
- Mūsų gaminamus produktus;
- Nusiskundimų statusą;
- Apie įmonės procesus.
Reikalavimai darbuotojui:
- Užsienio kalbos žinios (žodžiu ir raštu) – priklausomai nuo mokamos kalbos, darbas vyks arba anglų (privalomos puikios žinios), arba prancūzų, arba norvegų, arba švedų, arba vokiečių, arba danų kalba (minėtų kalbų žinios – privalumas);
- Ne mažesnė nei 1 m. sėkminga analogiško darbo patirtis;
- Aukštasis išsilavinimas;
- Labai geri bendravimo įgūdžiai;
- Puikus kompiuterinis raštingumas (MS Office paketas).