Klientų užklausų priėmimas telefonu ir elektroniniu paštu bei jų registravimas incidentų valdymo sistemoje;
Įmonės resursų paskirstymas konkrečių klientų užklausų vykdymui;
Inžinierių užduočių ir periodinių profilaktinių darbų vykdymo kontrolė;
Nuolatinė komunikacija tarp inžinierių ir klientų;
Ataskaitų rengimas.
Mes tikimės:
Sėkmingos patirties klientų aptarnavimo srityje;
Aukštojo/aukštesniojo išsilavinimo technologijų ar vadybos srityse;
Puikių lietuvių kalbos žinių žodžiu ir raštu;
Galimybės pasyviai budėti namuose ne darbo metu (ne daugiau 1 savaitę per mėnesį);
Organizacinių įgūdžių, komunikabilumo, atidumo, kruopštumo, atsakingumo, gebėjimo valdyti sudėtingas situacijas.
Mes siūlome:
Įdomų ir dinamišką darbą;
Vidinius ir išorinius mokymus kvalifikacijos kėlimui;
Profesionalų komandą, kuri dalinsis patirtimi ir pagalba;
Smagius renginius ir laiką su kolegomis renginiuose ar iniciatyvose;
Sveikatos draudimą po bandomojo laikotarpio.
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Jūsų pateikti asmens duomenys bus naudojami tik šios atrankos tikslais.
Atlyginimas
Nuo 1700 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Atlyginimą sudaro fiksuota mėnesinė dalis nuo 1700 Eur bruto (derinama individualiai priklausomai nuo turimos patirties) ir priedas už pasyvius budėjimus namuose.
UAB „FIMA“
FIMA – pirmaujanti išmanios infrastruktūros sprendimų kompanija Baltijos jūros šalių regione, virš 30 metų dalyvaujanti reikšmingiausiuose viešosios ir privačios infrastruktūros modernizavimo projektuose. FIMA grupės įmonėse Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje dirba 500 darbuotojų.