Rutinos LIDL tikrai nėra – mūsų darbuotojai kasdien atlieka skirtingus darbus. Todėl ieškome tų, kurie mėgsta dinamišką darbą ir nori kartu su visa komanda dirbti klientų labui.
Pamatyk iš arčiau, kaip atrodo LIDL parduotuvės vadovaujančio personalo darbo diena:
Darbo pobūdis
Prekybos veiklos parduotuvėje organizavimas ir koordinavimas
Vadovavimas parduotuvės darbuotojams
Darbuotojų ugdymas ir motyvavimas
Klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas
Prekių užsakymas
Reikalavimai kandidatui
Gali dirbti pamainomis nuo 5:30 iki 14:30 val. ir nuo 14:00 iki 22:30 val.
Profesinis arba aukštesnysis išsilavinimas
1-2 metų darbo patirtis (nebūtinai prekybos srityje)
Geri organizaciniai ir komandinio darbo igūdžiai
Gebėjimas prisiimti atsakomybę
Orientacija į klientą ir rezultatus
Noras dirbti ne tik vadovaujamą, bet ir fizinį darbą
Siūlome
Minutės tikslumu apskaičiuojamą ir apmokamą darbo laiką ir viršvalandžius
Nuoseklius teorinius ir praktinius mokymus kiekvienoje parduotuvės pozicijoje
Nemokamas profesionalių specialistų konsultacijas psichologiniais, teisiniais ir finansiniais klausimais
Karjeros galimybes
Privatų sveikatos draudimą ir profilaktines sveikatos priemones
Įvairius renginius, šventes ir dovanas darbuotojams bei jų vaikams
LIDL dovanų korteles
Kuro kortelę asmeniniam naudojimui
Atlyginimas
1405-2250 €/mėn. neatskaičius mokesčių
(suma „iki“ apima priedus ir papildomą darbo užmokesčio dalį)
Dinamiški, greiti ir sėkmingi – visa tai „Lidl“. Esame vieni iš mažmeninės prekybos maisto produktais lyderių Europoje. „Lidl“ veikia daugiau nei 30 Europos šalių, valdo apie 12 000 parduotuvių, per 150 logistikos centrų, o įmonių grupėje dirba daugiau nei 310 000 darbuotojų.