Profesionalus klientų aptarnavimas, dirbant su kasos aparatu ir kompiuteriu, realizuojant prekes prekybos salėje;
Užsakymų priėmimas telefonu/el.paštu, atsakymų į užklausas ruošimas, prekių paruošimas išsiuntimui;
Nuolatinis darbas su esamais įmonės klientais – santykių palaikymas, kliento poreikių analizavimas, esamų produktų pardavimai ir naujų pasiūla, techninis konsultavimas;
Gaunamų prekių priėmimas ir patikrinimas;
Darbas kompiuteriu su įmonės verslo valdymo programa;
Tvarkos darbo vietoje palaikymas ir prekių išdėstymo prekybos salėje priežiūra.
Įdomų, dinamišką, asmeninės atsakomybės reikalaujantį, darbą jauname ir stabiliame kolektyve, kuriame bus lengva adaptuotis naujokui (-ei);
Pagalbą bandomuoju laikotarpiu;
Motyvuojantį, laiku mokamą ir nuo darbo rezultatų priklausantį atlygį;
Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
Asmeninio profesinio tobulėjimo galimybes – kursus, mokymus pas gamintojus;
Draugišką darbo aplinką ir geras darbo sąlygas įmonėje, kurioje vertinamas darbuotojų lojalumas, atvirumas, iniciatyvumas, tikslų siekimas ir pagarba kolegoms;
Darbo laikas nuo 8 iki 17 val. darbo dienomis (I-V).
Atlyginimas
1200-2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Darbo užmokesčio priedai priklauso nuo darbo rezultatų.
UAB „ALBA SERVIS“
UAB \"ALBA SERVIS\" veikla - didmeninė ir mažmeninė prekyba guoliais, pavarų diržais, įvairiais hidrauliniais ir pneumatiniais sandarikliais pramonei, transportui ir žemės ūkiui.