Transporto ir krovinių judėjimo kontrolė ir valdymas;
Užsakymų paruošimas ir dokumentų administravimas;
Operatyvus ir profesionalus nenumatytų situacijų sprendimas.
Reikalavimai darbuotojui
Analogiško darbo patirtis (1-2 m.) – privalumas;
Geri bendravimo ir derybiniai įgūdžiai;
Organizuotumas, orientaciją į rezultatą;
Patirtis su krovinių biržomis – privalumas;
Geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu);
Kitos užsienio kalbos - privalumas.
Įmonė siūlo
Pardavimų vadybininko darbą ambicingoje, profesionalioje komandoje;
Aiškius tikslus, veiklos vertinimą, puikias darbo sąlygas ir karjeros galimybes;
Kompetentingus vadovus, kurie padės tau augti, tobulėti ir siekti profesinės sėkmės;
Visada pasiruošusią padėti tarptautinę komandą;
Galimybę prisidėti prie organizacijos augimo ir įgyvendinti savo idėjas;
Kitas įmonės teikiamas privilegijas ir papildomas naudas.
Atlyginimas
800-3000 €/mėn. į rankas
UAB „Amber Cargo“
UAB "Amber Cargo" savo veiklą pradėjo 1995 metais. Pradėjusi nuo kelių sunkvežimių, šiuo metu įmonė užima reikšmingą vietą krovinių pervežimo rinkoje Lietuvoje ir Europoje. Sėkmingai išplėtotos paslaugų apimtys, nuolatinės investicijos į automobilių parką ir modernias technologijas.