Jei vadovų paieškos ir atrankos procesas Tau puikiai žinomas, gebi atrasti kalbą su bet kokiu žmogumi bei nori tapti ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse pirmaujančios kompanijos PERSONALO ATRANKŲ PARTNERIU (-E), tuomet darbui Kauno ofise ieškome būtent Tavęs!
Tavo darbo diena atrodys taip:
valdysi pilną vidurinės grandies/aukščiausio lygmens vadovų atrankos procesą nuo pradžios iki darbo pasiūlymo pateikimo;
bendradarbiausi su padalinių vadovais aiškinantis jų poreikį;
dalyvausi darbdavio įvaizdžio tobulinimo ir kituose personalo komandos kuruojamuose projektuose.
Mielai pakviesime Tave, jei:
turi 3 metų atrankų darbo patirtį, dirbant su viduriniosios grandies/aukščiausios grandies vadovais;
esi žingeidus (-i), motyvuotas (-a) , spinduliuojantis (-i) gerą energiją;
esi komunikabilus (-i), savarankiškas (-a), atidus (-i) detalėms;
turi labai gerus darbo kompiuteriu įgūdžius („Ms Office“).
Mes Tau siūlome:
sąžiningą ir konkurencingą atlyginimą;
nuolatinius mokymus, kvalifikacijos kėlimą ir karjeros perspektyvas;
nelaimingų atsitikimų ir sveikatos draudimus;
patrauklias nuolaidas bei pasiūlymus, perkant Kesko Senukų ir partnerių parduotuvėse;
komfortiškas darbo sąlygas, draugišką atmosferą ir visada pasiruošusį Tau padėti kolektyvą bei palaikančius vadovus!
Atlyginimas
2500-3310 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.