Efektyviai planuoti ir operatyviai administruoti vadovo darbotvarkę;
Valdyti vadovui adresuotos vidinės ir išorinės informacijos srautus, įvertinti informacijos aktualumą ir užtikrinti jos perdavimą laiku;
Tarpininkauti užtikrinant sklandžią įvairiapusę komunikaciją;
Pagal savo kompetenciją kontroliuoti vadovui pasirašyti teikiamų dokumentų formą, turinį, terminus;
Rengti įvairaus pobūdžio raštus, ataskaitas;
Suderinus deleguoti užduotis atsakingiems darbuotojams;
Kontroliuoti vadovo pavaldiniams skirtų užduočių vykdymo terminus ir užtikrinti grįžtamąjį ryšį;
Laiku ir tiksliai vykdyti kitus tiesioginio vadovo pavedimus.
Reikalavimai
Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
Mažiausiai 2-3 m. sėkminga administratorės (-iaus) arba panašaus darbo patirtis;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Anglų kalbos mokėjimas, rusų kalbos mokėjimas (privalumas);
Raštvedybos bei verslo etiketo išmanymas;
Labai geri bendravimo įgūdžiai, diplomatiškumas, greita orientacija, darbo laiko planavimas, gebėjimas nustatyti prioritetus;
Vairuotojo pažymėjimas.
Mes Jums siūlome
Nelaimingų atsitikimų ir sveikatos draudimą;
Patrauklias nuolaidas bei pasiūlymus, perkant Kesko Senukų ir partnerių parduotuvėse;
Komfortiškas darbo sąlygas, draugišką, bendraujančią, profesionalią komandą, kuri yra mūsų sėkmės pagrindas!
Apie atrankos eigą informuosime tik atrinktus kandidatus.