Junkis prie mūsų šiandien ir paspartink žingsnį tvarios ateities link.
Dirbti čia reiškia plėsti profesinių ryšių ratą ir nulemti teigiamus pokyčius klientams ir bendruomenėms. Vertiname pasitikėjimu ir kokybe grįstą aplinką – tokią skatiname ir patys. Įsiklausome į klientus ir vieni kitus bei veikiame vedami verslumo. Manai, kad mūsų vertybės sutampa? Skaityk daugiau.
Privačioji bankininkystė apima platų spektrą paslaugų turtingiausiems banko klientams, pradedant nuo kasdieninių finansinių operacijų iki asmeninės finansų valdymo strategijos kūrimo. Bendradarbiaujant su kitais SEB grupės padaliniais savo klientams visada siūlome aukščiausius tarptautinius standartus atitinkančius sprendimus. Daugiausia dėmesio skiriame turto ir investicijų struktūrai, individualiems finansiniams sprendimams ir glaudžiam tarpusavio ryšiui su klientais kurti.
Tavo atsakomybės:
Būti kliento partneriu, parduodant banko paslaugas, atitinkančias jo poreikius asmeninių finansų planavimo ir valdymo, investavimo ir taupymo, kreditavimo srityse
Palaikyti nuolatinį ryšį su kuruojamais klientais, siekiant užtikrinti ilgalaikius bendradarbiavimo ir pasitikėjimo santykius
Ieškoti ir identifikuoti naujus klientus
Teikti pasiūlymus dėl veiklos organizavimo ir dabartinių paslaugų tobulinimo ar naujų paslaugų kūrimo
Savybės ir kompetencijos, kurias vertiname:
Turi ne mažiau nei 2 metai darbo patirties teikiant kompleksines taupymo ir investavimo paslaugas
Esi įgijęs (-usi) finansų maklerio konsultanto arba BFIA licenciją
Gerai moki anglų kalbą, rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas
Efektyviai bendrauji ir bendradarbiauji, gebi dirbti komandoje
Turi puikius prezentacinius bei derybų įgūdžius
Esi organizuotas, dėmesį skiri klientui ir sieki geriausių rezultatų
Tikime, kad tave motyvuotų:
Galimybė kurti prasmingus ryšius su klientais
Teikti pasaulinio lygio paslaugas klientams
Augti ir mokytis skatinantis darbas
Rūpestinga, palaikanti ir pagarbi darbo kultūra
Atvirumas dalytis idėjomis ir požiūriu
Norėtum tapti SEB dalimi?
Kviečiame prisijungti prie tvarų verslumą skatinančios organizacijos, veikiančios Baltijos šalyse ir už jos ribų.
Su kandidatais bendraujame nuolat – tapk vienu iš jų ir kandidatuok jau šiandien.
Tavo gyvenimo aprašymo lauksime iki balandžio 26 d.
Mėnesinis darbo užmokestis: 3000 – 4600 EUR (neatskaičius mokesčių).
Konkretus darbo užmokestis, pasibaigus atrankai, pasirinktam kandidatui siūlomas atsižvelgiant į jo patirtį ir kompetenciją. Pagal SEB galiojančią atlygio politiką Lietuvoje, be darbo užmokesčio, yra siūlomas papildomos naudos paketas.
Daugiau apie darbą SEB – www.seb.lt/karjera
Esame įsitikinę, kad įtrauktis ir įvairovė yra svarbi mūsų sėkmės dalis. Kasdien kuriame vertybėmis grįstą ir įtraukią darbo kultūrą, kurioje kolegos jaučiasi vertinami ir gerbiami, nepaisant to, kas jie yra, kuo tiki ar iš kur yra kilę.
SEB yra daugiau nei pirmaujanti finansinių paslaugų organizacija. Mūsų ambicinga vizija – klientams ir visuomenei teikti pasaulinio lygio paslaugas. Todėl nuolat ieškome skirtingos patirties turinčių kolegų, nuo studentų ar ką tik mokslus baigusių iki patyrusių ekspertų.
Dažniausiai ieškome ekonomikos, verslo administravimo ir vadybos, bankininkystės, finansų ir apskaitos, IT specialistų. Tačiau mūsų gretose yra ir ne vienas matematikas, fizikas, mokytojas ir net gydytojas ar žurnalistas. Tad net jei tavo išsilavinimas ar studijos nesusijusios su finansais, tikime, kad daug dalykų gali išmokti pas mus, todėl pasidomėk galimybėmis!
Tuos, kurie nuosekliai siekia tikslo, sunkiai atsispiria iššūkiams, sugeba bendradarbiauti, kviečiame dirbti SEB grupėje – SEB banke, SEB grupės paslaugų centre Vilniuje ar kitose SEB grupės įmonėse Lietuvoje.