Užsakymų (kontraktinė rinka Skandinavijoje) priėmimas/suvedimas į sistemą/patvirtinimas;
klientų aptarnavimas, konsultavimas, bendravimas telefonu, el. paštu - anglų kalba;
užsakymų proceso koordinavimas (nuo užsakymo priėmimo iki atsakomybės klientui perdavimo momento);
eksporto organizavimas, proceso koordinavimas ir kontrolė;
reikiamos informacijos administravimas, sąskaitų ir kitų dokumentų rengimas, apskaita;
operatyvus iškilusių probleminių situacijų sprendimas;
glaudus bendradarbiavimas su gamybos padaliniu.
Reikalavimai darbuotojui
Būtinos puikios anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
darbo patirtis pardavimų, vadybos, klientų aptarnavimo srityje - privalumas;
puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
greita orientacija, gebėjimas mokytis ir įsisavinti naują informaciją;
probleminių situacijų valdymas, darbo planavimo įgūdžiai;
komunikabilumas, savarankiškumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
Kiti privalumai
Telefonas asmeniniam naudojimuiKompiuteris asmeniniam naudojimuiNuolaidos įmonės produkcijai/paslaugomsReguliarūs mokymai
Visas socialines garantijas;
Darbą draugiškame kolektyve, geras darbo sąlygas, stabilų atlyginimą;
Neterminuota darbo sutartis.
Atlyginimas
800-1100 €/mėn. į rankas
UAB „Pod Furniture“
Skandinaviško kapitalo UAB HOVDEN dukterinė įmonė gaminanti kontraktinei rinkai minkštus baldus.