Kontaktų palaikymas ir plėtojimas su esamais bei naujais klientais
Įmonės dokumentų valdymas;
Korespondencijos ir informacijos srautų valdymas ir paskirstymas;
Skambučių ir el. laiškų administravimas;
Vadovo pavestų užduočių atlikimas
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis išsilavinimas (verslo adrministravimo arba vadybos srityje būtų privalumas)
Puikios Anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu)
Patikimumas ir gebėjimas prisiimti atsakomybę
Komunikabilumas, greita orientacija, kruopštumas
Savarankiškumas, aktyvumas, rezultato siekimas ir organizaciniai sugebėjimai
Sugebėjimas palaikyti ir efektyviai plėtoti santykius su klientais
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą
Saviraiškos bei tobulėjimo galimybes
Galimybę realizuoti savo organizacinius sugebėjimus
Atlyginimas
700-900 €/mėn. į rankas
UAB „Incom Tax“
Įmonė INCOM LT, turi 15 metų patirtį tarptautinių mokesčių konsultavimo srityje. Įmonė turi 13 atstovybių Lietuvoje ir šiuo metu ieško projektų vadovo asistento Vilniaus mieste. Prisijunki prie mūsų komandos ir pradėki savo karjeros kelią.