PRISIJUNGĘS (-USI) PRIE KOMANDOS, JŪS BŪSITE ATSAKINGAS (-A) UŽ:
efektyvios ir nepertraukiamos įmonės veiklos organizavimą;
strateginių sprendimų priėmimą verslo vystymo srityje;
organizacijos finansinių sprendimų valdymą, metinio biudžeto kontrolę;
personalo administravimą, darbuotojų įsitraukimo didinimą ir ugdymo planavimą;
nustatytų procesų ir standartų užtikrinimą;
įmonės veiklos rezultatų analizę, konkurencinės aplinkos nagrinėjimą, naujų rinkos kanalų ir galimybių paiešką.
TIKIMĖS, KAD JŪS:
turite bent 2 m. sėkmingos organizacijos valdymo patirties;
esate įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą;
turite žinių ir patirčių transporto inžinerijos srityje;
gebate valdyti įmonės finansinius srautus, planuoti biudžetą;
esate strategiškas (-a), analitiškas (-a), greitai reaguojate ir prisitaikote prie naujovių;
pasižymite lyderyste, savarankiškumu, esate lankstus (-i) priiminėjant sprendimus;
gebate laisvai komunikuoti anglų kalba (rusų kalbos žinios - privalumas).
ĮMONĖ SIŪLO:
dinamišką ir atsakingą darbą sėkmingoje įmonių grupėje;
sprendimų laisvę ir erdvę profesiniam tobulėjimui;
konkurencingą darbo užmokestį ir metinius priedus;
keturių darbo dienų savaitės modelį;
įmonės automobilį.
Atlyginimas
3000-3500 €/mėn. į rankas
UAB „PERSONALO SPRENDIMAI“
UAB „Personalo sprendimai“ – sėkmingą ilgametę patirtį sukaupusi personalo valdymo specialistų komanda.
Mūsų klientė - ambicingai auganti įmonių grupė, sėkmingai veiklą vystanti visoje Europoje.